Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta”, Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:

  • towary są kompletne,
  • towary są w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu,
  • towary są zwrócone w stanie niezmienionym.

W PRZYPADKU REZYGNACJI Z ZAKUPU ZWRACANY TOWAR PROSIMY ODESŁAĆ NA ADRES:

TEAM SPORT s.c. ul.Reja 4,49-300 Brzeg z dopiskiem "Zwrot towaru"

Towar możesz też zwrócić osobiście w powyższym punkcie. Zawsze pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu oraz oświadczenia odstąpienia od umowy. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta.

WAŻNE

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Równowartość towaru i kosztów zwrotu wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie 14 dni.

REKLAMACJE

Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, masz prawo do skorzystania z uprawnień określonych w gwarancji produktu. Możesz również złożyć reklamację w sklepie z tytułu rękojmi. W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru.

W TAKIM PRZYPADKU WADLIWY TOWAR PROSIMY ODESŁAĆ NA ADRES:

TEAM SPORT s.c. ul.Reja 4,49-300 Brzeg z dopiskiem: „Reklamacja towaru” lub pozostawić osobiście w powyższym punkcie, wraz z otrzymanym dowodem zakupu oraz opisem reklamacji.

Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.

W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, możesz wybrać między naprawą towaru, wymianą towaru na wolny od wad, obniżeniem ceny towaru lub odstąpieniem od umowy sprzedaży. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwrócimy Ci równowartość ceny towaru.

 

WAŻNE

Masz prawo sprawdzić stan paczki w obecności kuriera.

W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, należy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody. W przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, możesz w ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy. Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.

 

GWARANCJE

Gwarancja – to tryb reklamacji oferowany przez producentów i dystrybutorów. W ramach gwarancji reklamowany towar podlega naprawie przez autoryzowany serwis.

Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą lub paragonem) oraz kartą gwarancyjną, która zawiera warunki gwarancji. Bardzo prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktury lub paragonu) do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu.

RĘKOJMIA ZA WADY FIZYCZNE

Ten tryb reklamacji przewidziany jest dla osób fizycznych jak i dokonujących zakupu w celu związanym z prowadzoną przez nich działalnością zawodową lub gospodarczą. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.

ZWROT PIENIĘDZY

W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten wygląda w następujący sposób:

  • jeśli zamówienie opłacono kartą – zwrot nastąpi bezpośrednio na konto karty
  • jeśli zamówienie opłacono przelewem elektronicznym – zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew
  • jeśli zamówienie opłacono systemem przelewy24 – zwrot nastąpi bezpośrednio na konto przelewy24

w przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa (brak możliwości zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty), zwrot nastąpi na konto wskazane przez Klienta e-mailem na podstawie zapytania złożonego przez nasz sklep.

Zadzwoń: {#%601-593-267#}

Napisz: sklep@sportowyteam.pl

NEWSLETTER

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z AKTUALNOŚCIAMI W NASZYM SKLEPIE.

Kontakt
  • TEAM SPORT s.c. Janusz Kręcichwost , Piotr Wojcieszek
  • ul.Reja 4
  • 49-300 Brzeg
  • tel: (77)404-57-65
  • email: sklep@sportowyteam.pl
O sklepie
Jesteśmy jednym z najdłużej działających sklepów sportowych w kraju, istniejemy na rynku od 1990 roku. W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment sprzętu sportowego, rekreacyjnego i turystycznego oraz rowery i akcesoria. Kompleksowo wyposażamy obiekty sportowe takie jak boiska, sale gimnastyczne i siłownie. Prowadzimy sprzedaż pucharów i trofeów sportowych i okolicznościowych, a wszelkie tabliczki wykonujemy na miejscu. Od wielu lat działamy również jako hurtownia sprzętu sportowego zaopatrując kluby, szkoły i inne stowarzyszenia. W sezonie zimowym działa u nas wypożyczalnia i serwis sprzętu narciarskiego, a także cały rok profesjonalny serwis rowerowy. Zapewniamy profesjonalną i fachową obsługę oraz doradztwo przez osoby na co dzień związane ze sportem.
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.